tirsdag den 2. august 2011

Jeg er en sølle blogger ):

HEY!
Okay okay.. Jeg er en ynkelig blogger, undskyld ): Har bare ikke rigtigt haft udsigt til tid, hvor jeg lige gad skrive?
Men, her kommer hvad der er sket, ret kort:
Martin - Martin er mit liv<3 Har endelig fået lov til at besøge ham, og skal over til ham for anden gang på fredag. YAY. Desværre kun i ferierne, men det er ok<3 Derudover starter han på VUC, hvilket gør Kamilla glaaaad<3

Pony - Pony' darrjliiig<3 Lårfer Pony!

Søko - Søko er ogsåååå deeeejliiiig!

Peter - Jeg snakker ikke så meget med Peter mere. Og det er MEGET sjældent at vi er sammen. Det gør lidt ondt.. Jeg føler at vi glider fra hinanden? Men så tænker kloge Kamilla: "Gaudia.. Selvom I ikke ses så tit, så kan I stadig være bedste venner, hallo?" Og der havde kloge Kamilla lige ret, hva'?

Familien: Gosh.. Gået helt af sporet. I det seneste år er det begyndt at blive virkelig slemt med familien. Jeg cuttede.. Da min mor så snittene efter et freak-out på 50 snit, ringede hun til Mette, vores rådgiver-dims, og bad om en samtale mellem mig og hende. Fordi jeg havde bedt min mor om det. Det hjalp også! Og forhåbentligt bliver det bedre her hjemme<3 Allerede nu kan jeg mærke forskel! Sådan som det går nu, så behøver jeg ikke flytte. Men hvis det blev værre - Så kan jeg ikke være herhjemme. Mette mener, at jeg simpelthen ikke kan klare efterskole, fordi det hele har smadret min psyke. Så.. Ungdomshjem.. Dog: Om et par år eller tre, så hedder det MAAARTIIIIN<3

Skolen: Ottende klasse var lort. Pga. alt det her med familien, så er jeg virkelig faldt bagud. MEN: Niende klasse, der skal bare kløes på! Glæder mig næsten helt :3 Desuden skal Martin jo også starte. Han starter den ottende august, jeg starter den syttende, hæhæ xD
- Når han er færdig med VUC, så er jeg færdig med niende. Da er jeg 16, og skal så på Middelfart. Og han skal fortsætte med Datamatikeruddannelse, mener jeg. Jeg må finde ud af, hvad der så skal ske, nå..

Jeg ved ikke lige, hvad jeg mere skal skrive? xD
Tror det var dét for nu!
Sesser bebies<3

Kamilla Jensen.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar