onsdag den 2. februar 2011

This is NOT normal!

So people.. I'm back!
Beklager at jeg ikke har skrevet i en periode, det har været lidt.. Ja..
Det er som om, mit liv er startet forfra? Nyt..
Jeg har ændret min stil. Det kom helt naturligt. Jeg klippede mit hår i vrede. Det ser fedt ud xD
Emo/scene stil... Jeg har ændret min makeup. Jeg havde bare lyst. Jeg udtrykker mig igennem min stil, I guess? Der er en helt anden ting... Den her dreng. Ja, jeg snakker med mange drenge. The way I am. But THIS one... He's amazing.
Jeg har været forelsket... Før. Jeg har RIGTIGT været forelsket... To gange. Den ene gang er denne. He's name's Martin, and he's the love of my life.
Det startede på FaceUP (surprise), hvor jeg lod mærke til ham. Det viste sig, at han redigerede billeder.. Og eftersom jeg er i gang med en RPG-side (LifeEaters), så havde jeg brug for en, til at lave mit logo. Og han sagde ja. En-to dage, så var jeg totalt væk i ham. Derfra er det bare gået opad. Jeg har givet ham så meget af mig. Hvad jeg mangler at give, er min krop. Samt følelserne bag et kys og bag sex. Jeg vil egentlig gerne have sex med ham.. Desværre har jeg... mit lort... Det har også fået mit til at flippe ud. Jeg begyndte at tude i går.. Damn.
Mine forældre sagde nej til at vi kunne mødes fra start, da det ikke er super lang tid siden, jeg slog op med en dreng. Han... Var ikke god ved mig. Faktisk, så var det vel misbrug. Det VAR misbrug. Jeg har oplevet ting, som jeg ikke kan glemme. Trods jeg ønsker det. Men alt er ligegyldigt. For jeg stoler på, at Martin behandler mig godt. Nej, jeg stoler ikke på det. Jeg TROR på det. Jeg har haft mine bagtanker..
- Hvorfor mig?
- Hvorfor så megen kærlighed?
- Hvorfor virker det så perfekt?
- Hvordan kan et menneske være så perfekt til mig?

Ud fra disse ting, ville man tro, at han ville udnytte mig.. Men jeg har den her følelse af, at han er helt speciel.. At han faktisk kan lide mig? Og det er en fantastisk følelse, som jeg ikke kan undvære. Jeg kan ikke undvære HAM. Fredag er jeg lidt nervøs for. For den fantastiske ting skete, at vi fik lov at være sammen alligvel. Selvfølgelig er jeg nervøs! Hvad hvis han ikke kan lide mig? Han sagde selv, at han kun kysser piger han er forelsket i... Hvad hvis han ikke kysser mig?
Til gengæld: Jeg glæder mig HELT VILDT! Til at se ham. Til at mærke ham... Og til.. Måske... At kysse ham.
Der er så meget kærlighed og tillid i mit sind lige nu, at jeg næsten ikke kan klare det. Det føles så fantastisk godt!
Alt er ligemeget, så længe jeg har Martin...
HVIS jeg har Martin.
Fredagens timer vil bevise det.
Hvis han kysser mig, så vil jeg være ham tro, til han ikke vil have mig mere!
Kysser han mig IKKE.. Så ved jeg ærligt talt ikke hvad jeg skal gøre?
Men jeg tror, at det var helt herfra for nu...
Der kommer til at være meget mere om det her. MEGET. Senere, når jeg ikke er så ked af det over det.. Så vil jeg forklare hvad der nu er sket med Salle. Men det er en ting, som der ikke kan gøres noget ved.
See ya all!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar